THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

我願意陪你 A到Z

【A】
Always waiting for you.
總是在這裏等著你 

【B】
Be with you
和你在一起 

【C】
 Calls you just to say Hi
打電話給你就是想說聲 嗨

【D】
 Dear Good night
每晚溫柔的對你說晚安

【E】
Expect the whole of you
期待你的全部 

【F】Forever stand by you
永遠在你身邊

【G】
Give you what you need
給你一切你需要的

【H】
Hope you enjoy your life
願你享受你的生活

【I】
I love you
我愛你

【J】
You jump I jump
如影隨形

【K】
Kiss you when you wake
在你醒來時偷偷吻你

【L】
Learn to know you
學習懂你

【M
Make more surprise in your life
給你與眾不同的生活

【N】
Never make you cry
永遠不讓你哭

【O
Offer support
支持你

【P】
Put you in my heart
把你放在我心底

【Q】
 Quit your fears
停止你的害怕

【R】
Run with you
和你一起去未來

【S】
 Sing a song for you
為你唱一首屬于你的歌

【T】
To be yours
我是你的

【U】
Understand you
懂你

【V】
Value myself on you
以你為榮

【W】
Wake you up everyday
每天叫醒賴床的你

【X】
XL love
特大號的愛

【Y】
 You are always so addictive
你一直是如此地令我著迷

【Z】
Zeal for you
對你狂熱

沒有留言:

張貼留言